Miejsce:
online / Warszawa
Kategoria
Bilans
Typ:
Szkolenie
Tryb:
stacjonarne / online
Termin rozpoczęcia:
10.01.2025
Godzina rozpoczęcia:
09:00
Koniec zapisów:
10.01.2025
Wykładowca:
Gajewska Agnieszka

Opłata – zajęcia w trybie stacjonarnym:
465,00 zł - cena podstawowa
441,75 zł - cena dla członków Stowarzyszenia
Opłata – zajęcia w trybie on-line:
435,00 zł - cena podstawowa
413,25 zł - cena dla członków Stowarzyszenia
Zapisz się

Program

Wykładowca: Agnieszka Gajewska – biegły rewident

Program kursu (8 godzin wykładowych):

  1. Księgi rachunkowe a księgi podatkowe – rzetelne i bezbłędne jako podstawa rozliczeń podatkowych.
  2. Sposób prowadzenia ksiąg w obliczu wprowadzania nowych obowiązkowych wymagań raportowych – JPK_KR_PD, a dotychczasowe dane (JPK) przesyłane na żądanie:
    • analiza wewnętrzna JPK_KR,PJK_MAG, JPK_FA i wpływ zawartych danych na raportowanie podatkowe.
  3. Różnice pomiędzy prawem bilansowym i podatkowym wpływające na rozliczenie podatku:
    • moment uzyskania przychodów oraz ich dokumentowanie (KSR 15 a prawo podatkowe),
    • korekty przychodów po dniu bilansowym,
    • moment poniesienia kosztów uzyskania przychodów oraz ich dokumentowanie (KSR 3, KSR 6 a prawo podatkowe),
    • korekty kosztów po dniu bilansowym.
  4. Podatek dochodowy odroczony i podatek dochodowy bieżący  –  schemat weryfikacji poprawności wyliczeń i obciążenia wyniku finansowego brutto.
  5. Nota podatkowa w sprawozdaniu finansowym sporządzonym w formie ustrukturyzowanej:
    • jak sporządzić notę na podstawie ksiąg?
    • interpretacje MF w zakresie sporządzania noty,
    • ćwiczenie praktyczne ze sporządzania noty za rok poprzedni i rok bieżący.
  6. Przygotowanie ksiąg rachunkowych do sporządzenia sprawozdania finansowego:
    • harmonogram prac związanych z zamknięciem ksiąg,
    • identyfikacja transakcji po dniu bilansowym i ich wpływ na księgi, sprawozdanie finansowe i rozliczenia podatkowe, w tym:
      • wycena wybranych składników aktywów i pasywów,
      • konsekwencje ujawnionych nadwyżek i niedoborów podczas inwentaryzacji i ich udokumentowanie,
      • korekty lat ubiegłych,
      • informacje zamieszczane w informacji dodatkowej.
  7. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Dodatkowe informacje

Szkolenie hybrydowe
Udział możliwy w formie stacjonarnej lub on-line.
Wybór formy szkolenia w chwili zapisu.

Szkolenie stacjonarne.
Cena obejmuje: udział w kursie, autorskie materiały szkoleniowe, serwis kawowy.
Zajęcia odbywać się będą w O/O SKwP w Warszawie w godzinach 9:00 – 16:00.

Szkolenie on-line.
Uczestnictwo w szkoleniu on-line wymaga wcześniejszej opłaty.
Przed szkoleniem otrzymają Państwo:
  • dostęp do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji Microsoft Teams.
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

Szkolenie trwa 8 godzin wykładowych i składa się z sesji video z wykładowcą:

  • Sesja video I 9.00 – 10.30
  • Sesja video II 10.45 – 12.15
  • Sesja video III 12.45 – 14.15
  • Sesja video IV 14.30 – 16.00
Wymagania techniczne
  • komputer z kamerą i głośnikiem,
  • stabilny dostęp do Internetu

 

Istnieje możliwość zakupu zeszytu specjalnego RACHUNKOWOŚCI pt. „Zamknięcie roku 2024”.

Zapisz się

Masz konto - zaloguj się
Przypomnij hasło
Forma uczestnictwa
Płocka 17 lok. 25
01-231 Warszawa

tel. 885 305 645


PKO Bank Polski S.A. 31 1020 1156 0000 7402 0007 5119