Miejsce:
online
Kategoria
Kursy doskonalące wiedzę księgowych i osób zajmujących się podatkami i rachunkowością - on-line
Typ:
Kurs
Tryb:
soboty i niedziele w godzinach 9:00 - 16:00 (2 weekendy w miesiącu)
Termin rozpoczęcia:
29.03.2025
Termin zakończenia:
07.06.2025
Koniec zapisów:
29.03.2025

Opłata:
2600,00 zł - cena podstawowa wraz z wpisowym
2340,00 zł - cena dla członków Stowarzyszenia wraz z wpisowym
2470,00 zł - cena dla osób kontynuujących naukę wraz z wpisowym
120,00 zł - wpisowe

Raty:
3 raty
Wpłata 1: 1000,00 zł
Wpłata 2: 1000,00 zł
Wpłata 3: 600,00 zł
Zapisz się

Cel

Wymagania wstępne dla uczestników kursu

Kurs przeznaczony jest dla osób posiadających wykształcenie wyższe lub średnie, które zamierzają samodzielnie prowadzić książki przychodów i rozchodów. Uczestnikami kursu mogą być również przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą.

 

Cele kształcenia i sposoby ich osiągania

Celem kształcenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu asystent ds. księgowości.

Celem kursu jest zdobycie teoretycznej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do prowadzenia uproszczonych form opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Uczestnicy poznają podstawy prawne dotyczące działalności gospodarczej, podstawy podatku dochodowego, podstawy podatku VAT oraz zasady prowadzenia ewidencji dla celów podatkowych.

Realizacja zakładanego celu kształcenia następuje poprzez:

  • aktywny udział uczestnika w zajęciach,
  • samokształcenie, czyli samodzielną naukę uczestnika,
  • samodzielne studiowanie literatury przedmiotu,
  • przeprowadzenie prac kontrolnych oraz egzaminu wewnętrznego.

Cele kształcenia osiągane są z uwzględnieniem możliwości indywidualnej pracy uczestnika.

Program

Kurs obejmuje 82 godziny dydaktyczne (w tym 2 godziny egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego w trybie stacjonarnym).

W trakcie procesu dydaktycznego – w miarę potrzeby – wykładowcy będą opracowywać i przekazywać uczestnikom materiały ilustrujące prowadzone wykłady, tj. prezentacje, konspekty, ćwiczenia, druki itp. Materiały te będą zamieszczane na elektronicznej platformie szkoleniowej. Forma przygotowanych i przekazywanych materiałów będzie dostosowana do systemu realizacji kursu.

Program obejmuje następujące zagadnienia

  • uproszczone formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej oraz zasady prowadzenia ewidencji dla celów podatkowych

 

W ramach ceny uczestnicy otrzymują:

  • materiały dydaktyczne przygotowane przez organizatora;
  • dostęp do pakietu Office 365;
  • dostęp do platformy szkoleniowej;
  • dostęp do filmów szkoleniowych w ramach samokształcenia (e-learning);

Sposoby i forma zaliczenia

Osiągnięcie przez uczestników kursu niezbędnych umiejętności do wykonywania zawodu będzie oceniane na podstawie przeprowadzonych prac kontrolnych oraz egzaminu wewnętrznego.
Warunkiem ukończenia kursu i otrzymania przez uczestnika zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia kwalifikacyjnego jest:

  1. aktywne uczestnictwo w minimum 70% zajęć dydaktycznych,
  2. zaliczenie pracy kontrolnej oraz zaliczenie wszystkich elementów samokształcenia,
  3. zaliczenie egzaminu wewnętrznego wg ustalonych kryteriów.

Warunkiem przystąpienia do egzaminu jest spełnienie przez uczestnika warunków ukończenia kursu określonych w pkt a) i b).

Egzamin odbędzie się w placówce w Warszawie.

Wykładowcami na kursie będą:

  • Pani Agnieszka Chojnacka – wykładowca zagadnień dotyczących organizacji biur rachunkowych,
  • Pani Dorota Zielińska – wykładowca zagadnień dotyczących organizacji biur rachunkowych,

Dodatkowe informacje

Uczestnicy kursu po zakończeniu kursu i spełnienie określonych warunków będą mogli uzyskać:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2024 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 2175),
  • zaświadczenie kwalifikacyjne z potwierdzeniem posiadania kwalifikacji zawodowych wydawane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce jako organizację zawodową, członka Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC).

 

Koszt uczestnictwa w roku szkolnym 2024/2025 (w trybie online) wraz z materiałami szkoleniowymi wynosi 2.600,00- zł, w tym wpisowe: 120,- (dla członków Stowarzyszenia – 2.340,00 zł , dla osób kontynuujących naukę – 2.470,00 zł.).

 

Rabat za kontynuację udzielany jest w przypadku gdy zgłoszenie na kurs przesłane zostanie w ciągu jednego roku od zakończenia innego kursu, realizowanego przez placówki kształcenia ustawicznego O/O w Warszawie SKwP, dłuższego niż 32 godziny dydaktyczne.

Przy wpłatach dokonywanych przez osoby fizyczne istnieje możliwość uregulowania należności za kurs w ratach.

Osoby, które chcą dokonywać płatności ratalnie zobowiązane są do podpisania w naszej siedzibie  umowy. Do umowy należy dołączyć wyciąg z KRD (Krajowego Rejestru Długów).

 

  • Szkolenie będzie realizowane z wykorzystaniem programu MS Teams.
  • 100% czasu z wykładowcą – zajęcia są prowadzone w czasie rzeczywistym
  • Uczestnicy zadają pytania on line i na czacie
  • W części wykładowej uczestnicy widzą prezentację, prezentacja udostępniana jest również w formie elektronicznej
  • W formie zadań i testów utrwalamy pozyskaną wiedzę i umiejętności

Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników zebrania:

  • procesor dwurdzeniowy 2GHz,
  • 4 GB pamięci RAM,
  • system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS3,
  • połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps)
  • głośniki/kamera/mikrofon.
W czasie trwania kursów przewidziane są prace kontrolne zgodnie z programem nauczania.

MOŻLIWE DOFINANSOWANIA:

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)

Dofinansowanie dla pracowników mikro, mały i średnich przedsiębiorstw. Klikając w podany link, można uzyskać informację o dofinansowaniu dla poszczególnych województw: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

W przypadku chęci skorzystania z tych środków, prosimy o kontakt ze swoim operatorem i dokonanie zgłoszenia na powyższy kurs za pośrednictwem platformy BUR.

KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY (KFS)

Z dofinansowania mogą skorzystać wszystkie przedsiębiorstwa (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), które zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.

Więcej informacji na stronie: http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Zapisz się

Masz konto - zaloguj się
Przypomnij hasło
Nie masz konta - wypełnij formularz Dane uczestnika szkolenia
PESEL niezbędny do wystawienia zaświadczenia zgodnego z § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. poz. 2175)
Adres zamieszkania uczestnika
Adres korespondencyjny uczestnika
Kalkulacja ceny

Jestem członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce od ponad roku i korzystam ze zniżki w cenie kursu zgodnie z ofertą szkoleniową.

Kontynuuję naukę i korzystam ze zniżki w cenie kursu zgodnie z ofertą szkoleniową.

Proszę wybrać wariant zapłaty za szkolenie. *



Materiały dydaktyczne

Płatnik
Dane do faktury
Załączniki
Załącz
Załącz
Załącz
Załącz
Załącz
Płatność

Konto

Kod rabatowy

Deklaracja uczestnika szkolenia

Płocka 17 lok. 25
01-231 Warszawa

tel. 885 305 645


PKO Bank Polski S.A. 31 1020 1156 0000 7402 0007 5119